• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Sjekke stats på mobs

Hei. Jeg ønsker en mulighet til å sjekke spesifikasjonene på hester og andre vesener, gjerne ved hjelp av en kommando.

For oss spillere kan det være litt vanskelig å avgjøre hvilken hest som er raskest, da vi bare kan ri en av gangen. Jeg holder nemlig på med å avle frem hester med gode kvaliteter, men jeg sliter med å avgjøre hvem jeg skal bruke for å få det beste avkommet. Jeg ser for meg at en plugin vil kunne åpne opp for et nytt marked på vestlandet, da det vil gjøre det lettere å avle gode hester. En hest kan maksimalt hoppe 5 blokker høyt, noe som vil la deg passere de fleste hindringer. En slik plugin trenger ikke basere seg bare på hest, men også sjekke hvor mye liv andre vesener har. Slik det er nå, må man slå de fleste dyr for å se hvor mye liv de har igjen, noe som ikke alltid ender bra.

Jeg ønsker meg altså muligheten til å sjekke stats på mobs, og jeg håper det vil åpne et nytt marked på serveren.

Sist redigert:

Baktus_79

Eier
Forumleder
Heisann

Jeg har lagt til en plugin som kan være av interesse. mcMMO Horses! Med denne kan du claime en hest, trene den opp og selge den slik du ønsker.

Forskjellige skills som vil være tilgjengelig for hesten:
  • Swiftness - Increases the speed of your horse
  • Agility - Increases the change of dodging attacks
  • Vitality - Increases the health of your horse
  • Wrath - Temporarily disables damage and increases speed