• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Flere Eiere/ranks i bystatus

Etter litt snakking legger jeg ut dette som et utvidet ønske i forhold til den andre tråden Flere eiere ved kjøp av bystatus

Jeg føler det hadde vært kjekt at man kunne vært flere eiere på en by... hvor man hadde forskjellige ranks. som hadde forskjellige begrensinger når det gjelder bystatus...
vært å fint å hatt en ekstra Warp til shop. da noen av byene kan bli store i størrelse
Og hadde vært fint om for eks man kunne fått til og fått de som bor i byen. å få en liten prosent av hva de tjener på jobslimit... for eks 1% av total limit
så om en person miner for 1200kr. får byen 12kr av det. som et skattetrekk eller lignende...
ikke nok til å fylle skatten for bystatus fort. Men en liten hjelp på veien...
og da kunne man ha hatt ranks til de også.. som for eks miner/tømrer/bonde inni byen... og dermed får "borgerskap" med et yrke.

Jeg syns å skatten på byen er for lav... 700kr er veldig lett å få. og i mange tilfeller kan man tjene opptil 10 dager med skatt på en dag med spilling...

Si foreks i min by.. det er vi 4 eiere og 1 assistent per dags dato... vi har delt opp skatten på 4/5 personer... og om vi tar en dag og jobber alle sammen... er det ikke noe problem å ha en måned med skatt liggende å vente... det blir ikke noe stor utfordring å ha en by som det burde være... og alle klarer å holde på bystatus selv om de ikke er aktive på en stund.. hva med å sette denne opp? så man får en utfordring med å holde bystatusen lenge? bare en dobling av skatten ville gjort mye for å holde en by i live og oppegående lenger...

Som for eks:
Byeier-tilgang til alt.
Ordfører-nesten samme om byeier. bare ikke utvide bygrense og slette bystatus
Rådmann-tilgang til å selge eiendommer, tilgang til fylle shops..
Eiendomsansvarlig-tilgang til å selge/leie ut eiendommer. lage subclaims.
også kan man legge til flere under der om man vil som for eks shopansvarlig++++

Baktus_79

Eier
Forumleder
Her var det mange gode innspill, og mange av disse tingene er fullt mulig å gjøre noe med :D Og det er et par ting jeg ser som en utfordring, eller rett og slett ikke lar seg gjøre. Jeg skal gå litt i tenkeboksen for hvordan jeg skal angripe dette med byer. Her var det rett og slett veldig mange gode innspill

så bra å høre. bare og ta kontakt på discord. om du trenger mer info eller å diskutere det :) hadde vært kjempe moro å fått litt større utfordringer. så man ikke får masse byer som bare står der. selv om det ikke er aktive spillere.