• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

INFO En riktig god Jul til dere alle!

Baktus_79

Eier
Forumleder
1608808043317.png

Ett år har gått siden forrige gang vi gledet oss til det som skal skje om ikke så alt for lenge, men nå er det faktisk jul igjen! Jeg synes tiden flyr så alt for fort, såpass fort at jeg omtrent ikke rekker å snu med før et nytt år har passert. Året 2020 har vært et tragisk år for veldig mange mennesker verden rundt. Jeg håper alle viser hensyn til familie og venner selv om det er årets beste høytid, en høytid som er basert på familie og dette med å holde sammen.

Slik blir det dessverre ikke i år, men ikke la det ødelegge julegleden, for man trenger ikke en masse mennesker for å få julestemning. For min egen del skal jeg til familie for å spise god mat, godt med drikke og spise masse dessert! Så får vi se om jeg har vært en snill gutt i år, kanskje jeg får en liten gave også.

Til alle sammen så ønsker jeg dere en riktig god jul! Kos dere masse med det julen har å tilby for deg!